Duna-legendárium

A Hungarofest és a Litera közös projektje.

Duna-legendárium

A Hungarofest és a Litera közös projektje.

A Litera szerzői

Friss topikok

Linkblog

Hamarosan lejár a határidő! Készen állnak a zsűrik!

2011.04.06. 18:45 Duna Legendárium

Kedves Pályázók!

Mint olvashattátok, a nyílt pályázat és a fotópályázat határideje: 2011. április 10. (éjfél). Aki éjfél után, azaz április 11-én küldi pályaművét, sajnos érvénytelennek kell tekintenünk a pályázatát. Négy napotok van még, hajrá!

Tudatjuk Veletek, hogy készen állnak a zsűrik a munkára!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zsűrik

Szakmai zsűri - amely a nyílt pályázatot bírálja:
Szilasi László, Tábor Ádám és Keresztury Tibor (Litera)

Diákzsűri - amely a meghívásos pályázatra beérkező 20 kortárs író művéről dönt:
Balajthy Ágnes (Debreceni Tudományegyetem), Gál András (Eötvös Loránd Tudományegyetem), Miklósvölgyi Zsolt (Pázmány Péter Katolikus Egyetem), Sinkovicz László (Szegedi Tudományegyetem), Szamák Anna (Pécsi Tudományegyetem)

A fotópályázat zsűrije - amely a fotópályázatra érkezett alkotásokat zsűrizi:
Csoszó Gabriella, Bartis Attila és Valuska Gábor (Litera)

További jó munkát! És hajrá a célegyenesben!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dunalegendarium.blog.hu/api/trackback/id/tr272805246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
 
 
 
 
süti beállítások módosítása